Se min kjole

Jeg synes alltid det er så kjekt å se bilder av andres garderober, så jeg vil herved oppfordre dere alle til å fotogafere hvordan dere oppbevarer klærne deres.

Jeg tenkte å bidra med et bilde av mine kjoler. Jeg får aldri nok av farger og mønstre, og tror nok garderoben bærer preg av det:

Legg gjerne igjen en kommentar med link til ditt bidrag:)

4 responses to “Se min kjole

  1. Fin blogg😀 Ønsker meg rss😉

  2. Så mange fine farger og mønstre!
    God idé, forresten! Jeg skal ta bilde av mitt skap i morgen🙂

  3. sitrondrops

    Mette: værsågod:D
    Lise: ja, jeg får jo aldri nok av verken farger eller mønstre:) Takk for bidraget ditt i dag, forresten!

  4. Herlig, du liker også prikker, ser jeg! Jeg har ikke lagt ut bilder av kjolene mine i bloggen min, men jeg har lagt ut bilde av alt jeg har av prikkeklær:
    http://sunnivamhia.blogspot.com/search/label/m%C3%B8nstersnakk

    Jeg er prikkegæren.

Legg igjen en kommentar

