Sortering av skatter

Når det gjelder smykker blir jeg til en skjære, gal etter glitrende og skinnende ting, og helst i alle verdens farger.

Det har etterhvert blitt en finfin samling, som har vært vanskelig å sortere på en måte som gjør at jeg lett kan velge ut dagens tilbehør

Derfor er jeg tilfreds med å endelig ha funnet et system for skattesortering. Ikeas belteskuffer er perfekte for meg.

System er kanskje å overdrive, men oppbevaring er det hvertfall.

Jeg får aldri nok.

Jeg får aldri nok.

Det fineste er alltid å sortere etter farge.

Det fineste er alltid å sortere etter farge.

2 responses to “Sortering av skatter

  1. Åh, nå blei jeg skikkelig misunnelig kjenner jeg…🙂

Legg igjen en kommentar

