Topp 5 akkurat nå

Man ligger syk i sengen, uten stemme. Da er det viktig å fokusere på positiv tenkning, for det liker immunforsvaret, det er jeg sikker på.

Så foruten litervis med hvit te og honning skal jeg velge ut fem ting som gjør livet litt søtere akkurat nå:

1. Blå svibler. Eller hyacinter, om du vil.

Blå, lilla, sterktduftende på grensen til berusende.

Blå, lilla, sterktduftende på grensen til berusende.

2. En porselensskål med lokk formet som en muffins. Klikk på bildet for å komme til butikken!

Delikat porselen tiltenkt jobb som sukkerskål. Men så havnet det litt smykker oppi, så vi får se.

Delikat porselen tiltenkt jobb som sukkerskål. Men så havnet det litt smykker oppi, så vi får se.

3. Primula. Gult og oransje sammen er så fint!

4. Et tårn av muffins.

5. Ny skatt på vei i posten.

smykkeskatt. Klikk på bildet for å besøke butikken!

smykkeskatt. Klikk på bildet for å besøke butikken!

6 responses to “Topp 5 akkurat nå

  1. Du har så mye fint rundt deg. Og jeg fikk veldig lyst på (spiselig) muffins.

  2. Glemte å si god bedring!

  3. Åh! Digget muffinsskålen❤
    Muffinsene så forresten også gode ut.. damn… har lyst på noe søtt og saftig nå kjenner jeg.. *vurdere en tur på kantinen*

    God bedring!

  4. sitrondrops

    Maren: tusen takk! Så godt som frisk nå. Er hvertfall klar for å drepe litt flere goblins i morgen!🙂

  5. sitrondrops

    Mette: Ja, samme her. Har lyst på en grønn og en rosa også, hehe:)

    Takk, frisk nu,- og så kom jeg på at et visst innlegg står åpent på maskinen min hjemme, som jeg ikke har hatt tid til å kommentere på;) Så jeg må bare si GRATULERER og HNNG, jeg er sjaluuuuu:D:D Gleder meg til å lese hos deg fremover!

  6. Jeg leste ikke dette før nå jeg! Tror ikke den mailupdaten funker hos meg, sikkert fordi de blir spist opp av spamfiltertullet.

    Meeeen TUSEN TAKK🙂

Legg igjen en kommentar

