Take a bow

I dag har jeg rosa sløyfe i håret.

Det er aldri feil å ha sløyfe i håret.

Det er aldri feil å ha sløyfe i håret.

Sløyfer er sånn ca. det jeg har mest dilla på for tiden, bortsett fra kjoler og popup-bøker. Og Dungeons & Dragons.

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

2 responses to “Take a bow

  1. sugarmountain

    åh, for en fin blogg! sløyfer i håret er kjempe fint. jeg føler meg alltid akkurat passe søt og pyntet når jeg har en i håret.

  2. sitrondrops

    indeed undervurdert tilbehør!🙂

Legg igjen en kommentar

