Topp 5 akkurat nå

1. Å drikke sjokolademelk fra vinglass

Åh, sjokolademelk!

Jeg får aldri nok. Og må ha så mye pulver oppi at det flyter klumper av uoppløst oBoy på toppen.


2. Magnoliatrær plantet i Bergen sentrum

Jeg tror jeg regelrett hvinte da jeg oppdaget disse rett før påske. Magnoliatrær! Midt i Bergen sentrum! Jeg som elsker magnoliaer(de observante av dere har kanskje oppdaget magnolia-tapetet vi har på kjøkkenet vårt?) og trodde det ikke gikk an i Norge. All honnør til Bergen Kommune, som planter så fine ting!

3. Bokser med alle slags mønstre,med kjekke ting oppi.

Oppi disse er blant annet muffinsformer, såpespon, gresshoppe-te, kvitteringer og sukker.

4. Masse iskrem i vår-Bergen.

Kirsebær og lakris til høyre, sjokolade og cookies&cream til venstre. Mums!

5. En ekte spektralstein.

Dette er en helt ekte spektralstein, fra Ungarn. Walter har fått den av sin far(som er kjemiker og derfor, innbiller jeg meg, gir spektralsteinen en ekstra integritet). Det går ikke an å ta bilde av den magiske blåfargen som finnes inni steinen. Men den er veldig, veldig fin når solen skinner på den.

2 responses to “Topp 5 akkurat nå

  1. Jeg er aller mest sjokkert over gresshoppe-teen, og kanskje aller mest glad for å vite at det er noe som heter spektralstein, som attpåtil har magisk blåfarge🙂

  2. sitrondrops

    Du kan glede deg til å få se den en gang, den er helt hypnotiserende:D Hadde helt glemt ut hvor fortryllende den er. Men jeg er nok mest fascinert av navnet, egentlig:)
    Og gresshoppe-te betyr egentlig at teen heter «grønn gresshoppe», den er ikke egentlig laget av gresshopper(gjett om jeg veide lenge for og i mot å avsløre det for deg!)😀

Legg igjen en kommentar

