Merkedager

Nå skal jeg dele en av mine fineste vaner/ideer/innfall/ med dere.

(selv om den er ganske fersk)

Alle vet at fine ting må feires med bobler. Men husker du å ta vare på korken?

Dette er mine to foreløpige champagnekorker. Den ene er fra da vi kjøpte vårt vidunderlige hus og satt på terrassen for første gang, og den andre er fra da jeg besto masteroppgaven min.Jeg blir veldig glad av å se på dem, der de står i vinduet.

Jeg er veldig spent på hva som blir min neste kork!

5 responses to “Merkedager

  1. Åh, så koselig🙂🙂

  2. katamaren

    Så det var derfor du sparte på den. Kan bli en fin tradisjon, det der🙂

  3. hundreogtjuefem

    Smart, skal jeg òg begynne med. Samler på alt annet, men faktisk aldri tenkt på korker!

  4. Leste dette blogginnlegget for en god stund siden, men jeg har hatt den gode idéen din i bakhodet helt til nå. Nå har jeg min første kork, som markerer den første utenlandsferien med kjæresten min🙂 Jeg er forresten veldig glad i bloggen din!😉

  5. Så bra, Thea! Vi har fått en finfin samling nå- så det er bare å glede seg! Og tusen takk:)

Legg igjen en kommentar

