topp 5 akkurat nå

1.LP-plater av farget vinyl.

Det er ekstra fint med plater med farge på. Her ser vi Kind of Blue i jubileumsversjon, som Walter fikk til jul av undertegnede.

2. Nye converse

Dere vet når man får for seg at «Sånn!! Må må må jeg ha!» ? Vel, det fikk jeg med sitrongule converse. Og så finner man det på eBay, og så slipper man toll, og når man til slutt får noe som kan identifisere at man er seg selv slik at man får hentetde rekommanderte skoene på posten, ja da er det vår.


3.  Rødlakkerte tånegler

Det pleide å være et vårtegn. Men nå har jeg det hele året, selv om det sies at man ikke skal ha det. Uansett- det er ekstra fint i sollys og sko med åpen tå:)


4. Rød thai-karri.

Jeg blir aldri lei, tror jeg. Jeg spiser det nesten overalt hvor jeg går- på Kroa Thai, på Kung Fu, på Fuzion, på Zupperia, på Sumo…

Denne er fra Sumo. Den er knallsterk! Den beste er den på Fuzion.

5. Godterigress.

Ultra-Magnus elsker gress. Og det er nok ikke dumt for en pus med så mye pels som ham, å spise litt grønt for å bedre hanskes med hårballer. Det er veldig morsomt å observere ham og grimasene hans når han mesker seg med gress og strå!

3 responses to “topp 5 akkurat nå

  1. Oiiih! bilder og! gøy og fine sko!

  2. Fiiiiine pusen❤

  3. Fin katt. Kjekk blogg.

Legg igjen en kommentar

