Odd Molly

I dag har man blitt to kjoler rikere. Og en kåpe.

Man er målløs over snill kjæreste som kom hjem med disse tre skattene fra Odd Molly:

detaljer fra kjole 2 og kåpe:

11 responses to “Odd Molly

  1. Fiiiine plagg🙂 Likte spesielt den første kjolen❤ Hvor selger de dette merket hen?

  2. Hm, hvor får man kjøpt en kjæreste som kommer hjem med kjoler? Grattis med finfine nye plagg! =o)

  3. sitrondrops

    Jeg har bare sett det på Vrimmel, ved siden av Noa Noa, i kjelleren:)

  4. sitrondrops

    jo, takk for det!🙂
    De kan dessverre ikke kjøpes, kun letes frem ved hjelp av magiske skattekart og kaleidoskop-kikkerter<3

  5. sitrondrops

    hih, takk for det snuppis:)

  6. angeleye88

    Ååh, heldig du er! Det var fine kjoler🙂

  7. Åh, jeg elsker underskjørtene på den ene kjolen! Og den første får meg til å tenke på vår/sommer og Madicken.❤ Fine du!

  8. oj herregud, den øverste kjolen! kva heiter modellen? (den i midten har eg, hihi)

  9. sitrondrops

    jeg vet, jeg er superheldig!🙂

Legg igjen en kommentar

