Topp 5 akkurat nå

1. Pastellfargede converse

Jeg behandler åpenbart convers’ene mine penere enn folk flest, for jeg har dem år etter år etter år…Venninnene mine sine pleier å vare en sesong…de eldste mine er nesten 8 år gamle og fremdeles veldig fine! Jeg vasker dem i vaskemaskinen med jevne mellomrom, kanskje det er noe av hemmeligheten? Jeg har hvertfall 5 par, hihi. Kjekt å ha!

2. Hvite peoner. (rosa også. Men det har jeg ikke bilde av)

Da jeg var liten og vi hadde sommerhus på føynå lagde vi parfyme ved å legge peon-kronblader i vann over natten, knødde de gjerne litt ekstra for å få riktig rosafarge. De er så fine! Jeg tenker på blonder, fjær og marengser når jeg ser dem utsprungede.

3. At pusen min er så glad i kjæresten min.

Det er kanskje verdens største kvalitetstegn å bli likt av Ultra-Magnus, for han er en sær og rar liten katt som nesten ikke liker noen. Han er skeptisk til de aller fleste, men til gjengjeld veldig hengiven mot oss utvalgte.


4. Denne teksten, som jeg altså fant utenpå esken til en sånn sparkesykkel, eller løperhjul som noen kaller det, da jeg jobbet i lekebutikken.

Virker mot det verste tungsinn! Søren at jeg aldri kjøpte meg en sånn magisk sparkesykkel, slik at alle ville aksepert faktumet.

5. Kawaii-shopping

Altså. Kawaii gjør meg så glad! Og det er billig. Det dere ser på bildet ble vel en 200 kroner totalt. Sløyfer, blomster til å klipse på sko, jordbærveske, notatblokk, koffert-tags…søtt,søtt,søtt. Man blir aldri for gammel for kawaii!

4 responses to “Topp 5 akkurat nå

  1. Ah, peoner… Det må være den vakreste blomsten i verden!

  2. Kristin (snoopez)

    Smart å vaske converse skoa🙂 Hvor mange grader tar du dem på?

  3. sitrondrops

    Førti grader!🙂

  4. sitrondrops

    Uten tvil!😀

Legg igjen en kommentar

