Jeg ønsker meg….

…rettelse: garderoben min ønsker seg:


1. Kakehatt fra Fam Irvoll.

Jeg ønsker meg  oransje med kirsebær, som her- sett på Triana Iglesias(!)

Egentlig ønsker jeg meg det meste fra Fam Irvoll, men jeg hadde ikke tenkt at hele innlegget skulle handle om henne:p

2. Festbunad fra nede Hallingdal

bildet er lånt fra norskflid.no

bildet er lånt fra norskflid.no

Med rosemønstret forkle og sånn lue som man knytter sløyfe på siden av haken<3. Dette er den fineste bunaden jeg vet om! Og tenk at man kan PUSTE, spise is og pølser i den! Jeg vedder på man kan være høygravid og gå med den også. Jeg syns det ser ut som en bunad man kan trives i, ikke en sånn en som det føles befriende å kle av seg på slutten av dagen! Når jeg får bunad skal jeg gå med den så ofte jeg kan, og pleie den som et barn:D

Jeg har startet bunadskonto, jeg har snakket med husfliden, jeg mangler bare litt penger. Fra nå av ønsker jeg meg bare bidrag til bunadskontoen til bursdager og jul og alt sånt! Søren at det ikke er før til neste år jeg fyller 30:p

Se så fine de var!

3.  En svanekjole som den Bjørk har

Og da mener jeg en som er like fin, ingen parodi eller noe sånt. Sukk. Så søtt, så quirky, så moro! Noen som noengang har sett noen til salgs? Jeg så en på etsy, men den var laget som et halloween-kostyme, jeg vil ha en som er sydd med kjærlighet og skredderfingre!

4. En  polkadotkjole fra Vivien of Holloway.

Dette er virkelig the real thing, man leker ikke 50-talls i hennes butikk altså!😀 Den ideelle skatt for enhver polkadot-fan.
Jeg har lyst på denne på bildet, og så en rød med svarte prikker.

5. Chanel-veske

Man må ha lov til å drømme? De er lekre, fullstendig ute av rekkevidde hva prisklasse overgår, men det hindrer meg ikke i å ville ha en likevel:D

10 responses to “Jeg ønsker meg….

  1. Åh! Så mange fine kjoler hos Vivien of Holloway…!

  2. Haha! Den beste hårbøylen jeg har sett. Mange fine ønskedrømmer her.

  3. Åh, den ringen var fin! jeg vil også ha…

  4. den prikkete kjolen var pen🙂

  5. sitrondrops

    Hmm, ring? Mener du kanskje hårbøylen?🙂

  6. sitrondrops

    I know! Når bare feriepengene kommer….😛

  7. sitrondrops

    Ja, en sånn hårbøyle gir selv den gråeste dagen farger!

  8. sitrondrops

    Sukk, I know…

  9. Hei!
    Jeg lager kakehatter som ligner på Fam Irvollsine til en billig penge. Sjekk ut bloggen min under «meg og mine»!

  10. sitrondrops

    Hm, takk for tipset- høres veldig interessant og aktuelt ut- bortsett fra at jeg ikke klarer å komme inn på noen blogg? Kan du gi meg en ny link, tror du?🙂

Legg igjen en kommentar

