Pop-up: Cookie Count

I dag skal vi titte på kaker og kjeks og lære å telle.

Denne boken er av Robert Sabuda, og jeg får nesten litt Erik Carle-følelse av tegningene og penselstrøkene. Gode ting!

Fra denne boken får dere bare noen glimt. Men, et tips: hvis dere vil se hvordan en popupbok virkelig oppfører seg, finnes det ganske mange videoer på youtube:)

Og nå, over til sneakpeak’sene:

To kokoskyss. Og en turkis og en oransje mus.

For hver nye side kommer en ny mus og en ny kake!

åååh, som de strever for å dra ut lappene fra lykkekakene! Søte tenner:D

Disse kakene  ser ut som om de har glassmalerier inni seg.

Disse kakene og musene er også så søte! Melisdryss<3 ….jeg får egentlig lite kakefeeling av denne siden, men liker den veldig godt likevel:)

Inni dette pepperkakehuset bor det hele TI mus! Tenk å bo i et sånt<3

(Og nå gledet jeg meg plutselig så veldig til jul, og overpyntede kaker, pakker, sne og stjerner. Sukk. )

One response to “Pop-up: Cookie Count

  1. nefertari

    der jaaa. n¨ble jeg sittende på youtube og stirre fasinert på popupbøker. Har en selv som lillegutt fikk om monstre. det er så kult, tror jeg må ønske meg en😛

Legg igjen en kommentar

