Moments

Miniøyeblikk  som gjorde meg glad.

Da jeg tok på meg min fineste kjole (som jeg fikk i fullført-mastergrad-gave) og injiserte kraft i den første kalkunen jeg har laget, i mitt første hus,
pluss at kalkunen dessuten hadde på seg hjemmelagede mamelukker.

Da jeg satt i dette fantastiske middagsselskapet som var akkurat sånn jeg elsker,
med fine folk og tungt sølvbestikk og nydelige blomsterdekorasjoner og masse rødvin og flere retter og taler.

Da jeg bestilte en haug med autentiske førstegenerasjons My Little Ponys på eBay, fordi jeg kan.
Og da jeg åpnet esken og de luktet akkurat som da jeg var 4 år.

Første gang jeg lette etter mitt eget pepperkakehus i pepperkakebyen.

(da jeg leverte det inn spurte damen: hvor mange barn har laget det, som jeg skal føre opp?
Hun tenkte sikkert at det er mest vanlig at barn bidrar til pepperkakebyen. Jeg svarte tre. )

4 responses to “Moments

  1. Den My Little Ponyen din som er hvit….har den vinger? Og glitterballonger på rumpa?
    For jeg har en mini-ponni som er hvit med sånn neongult hår og vinger og glitterballonger på rumpa🙂
    Den er supersøt, og en kjær eiendel❤

  2. sitrondrops

    Ja, det er den- den heter Surprise, gjør den ikke? 🙂

  3. Så koselig innlegg. Kjenner jeg blir litt melankolsk selv.🙂

  4. silje andreassen

    pusser opp mitt gammle dukkehus og stortrives, og mimrer.husker du hadde da en hel haug m my little ponny du.flink du er.

Legg igjen en kommentar

