Pinse

Pinsehelgen ble kraftig amputert for min del, som jobbet både lørdag og søndag i BT. Men på mandag var det jo også fri! Den ble brukt på å spasere ut til Lene og Halvard og sitte i hagen deres og spise spagetti.

Lene hadde bursdag! Hurra! Så da ble det is og sjokoladekake, og kaffe servert i de søteste porselenskoppene.

Vi hadde med oss to veldig gode bøtter: Hagen-Daaz Vanilla Caramel Brownie, og Ben&Jerrys Bohemian Raspberry.

Lene og Halvard har forresten fått en veldig søt hundevalp som heter Rufus. Tenk at jeg ikke tok bilde av den!
Sukk. Dere får se for dere en liten hund med salt-og-pepper-pels, verdens fineste barter og slengbukse-bein.

Tenk at det var sommer i helgen! Jeg kommer ikke over det. Jeg har lest ut Ulykkesfuglen og begynt på Forfengelighetens Fyrverkeri av Tom Wolfe. Jeg har lest BT, DB, VG, Morgenbladet, Klassekampen og DN uten at det blafret i vinden. (ok da, noen ble kanskje litt mer bladd i enn lest).

Da vi kom hjem var det nesten rett  ut på benken nede, med bok og puter og øl og sider. Og grill.

Jeg tåler ikke øl, så jeg fikk prøve ny spennende svensk sider: Rekorderlig, som er eplesider med litt jordbær og lime.

Den var helt ok i begynnelsen, og veldig god etterhvert:D

(Den beste sideren er Bulmers, som bl.a. selges nede på Naboen, i koselige, brune 0,6-liters flasker.
Den er tørr og faktisk ikke særlig søt og smaker som øl som har fått stjernestøv på seg eller no. )

Jeg grillet appelsinmarinert ytrefilet, Walter grillet chilipølser med ost. Takk til grillkongen Craig!🙂

I kveld står valget mellom å se 3D-kino og gå på smuglesning av Fett(m/vafler og musikk!), det første nummeret hvor Challa er redaktør! Hm.

Legg igjen en kommentar

