Lørdagsglimt

I dag har jeg og Walter vært sammen i to og et halvt år. Og hadde vi ikke vært det, hadde vi sikkert funnet på en annen grunn til å feire. For i dag var en sånn dag, hvor man fortjente litt stas. Bare fordi.

Så hva er vel bedre enn å starte dagen med frokost på kafé, sammen med en bunke aviser? Jo, nå skal dere høre:

Å fortsette med kaffe og et napoleonskakestykke på deling.

Å gå rundt i kjekke butikker og titte. For eksempel kostymekjelleren på Rubens Varme Gleder. Jeg var ku….

…og Walter var Frihetsgudinne.

Og så var det tid for Boccia med Petter utenfor Johanneskirken. Stillingen endte 10-3-1.

Nå har vi spist rød curry og skal se sciencefictionfilm. Fine lørdagen!

7 responses to “Lørdagsglimt

  1. Hei du!
    Nå har jeg fulgt bloggen din en liten stund, og jeg har begynt å få sånn «yes! Nå er Sitrondrops-bloggen oppdatert!»-følelse når jeg ser den er oppdatert i bloglines..😀 Det er fodi jeg syns du skriver veldig bra, og bildene dine er fine. Det virker som du har det ganske bra, rett og slett.🙂

    Og jeg er da aphelia, på LJ, og Hjerterdame, på blogspot (noe forsømt).🙂

    Klem!

  2. Ah! Det ser da heller ut som petanque…?

    Sjekk denne siden: http://www.petanque.no
    (refresh, man får feilmelding først)

  3. Napoleonskake❤

  4. sitrondrops

    Åh, hei du! Så koselig å høre!🙂 Jeg følger deg jo fremdeles innimellom på LJ, så fint at du har funnet meg og. Hvordan går det med Ariel? Jeg vil se bilder av henne i bloggen din!🙂

  5. sitrondrops

    Jeg trodde petanque, boccia og boule var nøyaktig det samme, jeg? Bare med fransk, italiensk og spansk (elns) navn? Men ja, petanque er det hvertfall:)

  6. sitrondrops

    Any day! ^^

  7. Håh! Å nei, petanque er seriøst, for tenk😀

    Sambo skal spille VM i petanque i Nice i sommer. Rundt 500 lisensierte (heter det det?) spillere i Norge, stort sett på Østlandet, men forbundet jobber nå med å rekruttere flere. Senest i Haugesund forrige helg🙂

    Det er bare å hive seg på kjøret, så det så!

Legg igjen en kommentar

