Tre gode ting.

En kjempesvær og bugnende peonbusk rett utenfor huset mitt.

Smoothies-is servert av kjæreste, inntatt m/pledd på sjeselong.

Katter.

2 responses to “Tre gode ting.

  1. eg vil at du skal blogga meir!

  2. sitrondrops

    så koselig å høre, og så fra en av mine favorittbloggere tilogmed!🙂
    Vet du, grunnen til at det er litt tynt med blogging for tiden er at jeg ikke har mitt eget kamera. Men nå er et nytt på vei i posten, så da blir det andre boller! Så det kommer mer, masse mer, i løpet av uken!🙂

Legg igjen en kommentar

