Stuff at my office

Hurra, hurra – jeg har endelig fått meg nytt kamera etter at mitt elskede gamle ble stjålet gjennom katteluken. Det betyr at jeg endelig kan knipse i vei til bloggen hele tiden!

Jeg tenkte å dele mine aller første bilder tatt med dette kameraet, med dere. Det er bilder av de tingene som var nærmest meg da jeg åpnet pakken. Altså ting på kontoret mitt. Her er noen knips.

Se så glad og rar og euforisk jeg ble da kameraet kom, da.(jeg tester egentlig selvutløser og evnen til å fange objekter i rask bevegelse, hihi. bra at ingen kom inn på kontoret akkurat da)

(kjole fra etsy, om noen lurte:) )

Dette er min nye lommebok. Den er perfekt! Mørkebrunt skinn utenpå….

…og blomster i fullt flor inni.

Jeg har en lypsyl formet som en muffin, som smaker jordbær.Det dere skimter i bakgrunnen er skriften min slik den ser ut når jeg noterer i snakke-tempo.

Jeg har Yoda og R2D2-pez.

Jeg har et skjerf med juveler og perler og diamanter og edelstener

Jeg har robotkort på veggen. Ni forskjellige!

Jeg har en håndkrem som lukter liljekonvall.

jeg har ponnier i alle regnbuens farger.

Jeg har rosa glitterøyenskygge.

3 responses to “Stuff at my office

  1. Grattis med nytt kamera:) skulle oenske jeg hadde eget kontor saa jeg kunne hatt masse diverse pynt der. Kjipt med aapent kontorlandskap:(
    Men hadde muligens foelt meg litt ensom og siden jeg er vant med masse folk rundt meg naa..

  2. Så masse fint! Jeg blir alltid i godt humør av bildene dine, for de stråler alltid av livsglede, og det er så smittsomt🙂

  3. Den håndkremen bruker jeg også, er den eneste som funker!❤ Det er liljekonvall den lukter altså? Jeg syns den lukter gammel dame (som i parfymert gammel dame altså), kaller den bare for "gammel dame-kremen min" hihi🙂

    Gratulerer med nytt kamera!

Legg igjen en kommentar

