Junihelg

Min helg har vært deilig og avslappende og sårt tiltrengt! Fredagen var veldig fin og fnisete og litt svimmel.

Den begynte egentlig allerede med brask og bram klokken fire. Jeg trengte en drink,følte jeg. Så da gikk vi på Pingvinen og drakk White Russians.

Jeg prøvde white russian etter jeg så The Big Lebowski for første gang. The Dude var jo så tøff der han gikk rundt og drakk sprit og melk, og så tøff ville jeg også være. Nå er det blitt favorittdrinken min, nesten den eneste spritbaserte drikken jeg bestiller.

Walter drakk øøl.

Og så, etter noen runder på Pingvinen, havnet vi tilfeldigvis på Naboen. Og der ble vi sultne, så vi spiste likesågreit middag sammen med enda litt flere alkohyler. Jeg spiste røkt torsk, Walter spister burger.

Og viktigst av alt: jeg fant Bulmer’s, verdens beste eplesider, tørr og nesten-øl-ish, på finfine 0,58 liters brune glassflasker.

Og så dro vi hjem og drakk litt mer og spilte Go. Walter fikset drinker:

Og så begynte spillet.

Jeg orker ikke begynne å forklare reglene (men ryktene sier at det kommer et Go-innlegg på spillpikene.no!)

Walter vant. Kanskje fordi han fokuserte på spillet, og ikke på å ta masse bilder av de nydelige brikkene som minnet om mentos og svarte docs?

Og så fikk jeg forresten ny kjole fra etsy i posten. Rosa, med små hvite prikker, og litt spesielle sånne «blader» eller hva man nå kan kalle dem, på brystet. Finfin!

Og så ble det dyne og pysjamas og MadMen sesong 2 resten av kvelden.❤

One response to “Junihelg

  1. nå tenker jeg på deg hver gang jeg ser mange blomster samlet på et sted ved foreksempel et inngangsparti ;D

    Og den kjolen din ligna jo til og med på en blomst😀 du skulle tattovert et blomsterbed på deg et sted du!

Legg igjen en kommentar

