Regnlørdag

På lørdag var værgudene i Bergen enten hormonelle, humørsyke eller schizofrene. For det haglet i det ene øyeblikket, og strålte skarpt av sol i det neste. Men mest av alt regnet det.

Enda en ny kjole fra etsy! Med sånne liljer på…argh, jeg kommer ikke på hva de heter. Men den var fiin, og ikke minst billig.

Siden det var lørdag og fri og regn, ble det til at man syslet med innendørsaktiviteter. Som for eksempel å sy.

Jeg la opp en kjole. Og så ble den altfor kort. Så nå må jeg sy på igjen litt av det jeg klippet av. Sukk, det skjer jo alltid. Hva er det jeg måler feil mon tro? Håper jeg klarer å redde den:/

Jeg fikk sydd gardiner og forheng til sommer-ommøbleringen nede i entreen. Det ble i det minste vellykket.

Hello! Nå har jeg på meg en annen kjole, for den første bare prøvde jeg på for å sjekke om den passet. Bare sånn at dere ikke tror jeg skifter kjole fem ganger til dagen.

Ultra-Magnus liker å henge ut vinduet. Full oversikt over bedet, gata og hagene på sidene. Alt på trygg avstand.

Dette bildet har egentlig ikke noe med helgen å gjøre, for jeg så det på Verftet på tirsdag. Men jeg likte det veldig godt, så da får dere også se:) Det er svært og blått og oransje.

One response to “Regnlørdag

  1. Er det Kala-liljer? Fineste blomster som finnes!🙂
    Ser ut som det var en fin lørdag, til tross for regn.

Legg igjen en kommentar

