Ja

For når vi satt der,i Tivoli på en benk under en hengebjørk og så på vann og lys og lot dagens mange inntrykk synke inn, så fridde jammen meg Walter.

Jeg satt egentlig og skravlet om dataspillteori og Callois’ fire kategorier for lek/spill, jeg kom nemlig ikke på hva alle het, jeg kom på mimicry og vertigo, og de to siste, som står for konkurranse og hell/tilfeldighet(chance), de husket jeg ikke navnene på. Og jeg prøvde å analysere høyt for meg selv om karuseller kan inneha flere lek-kategorier enn vertigo, og om wii-spill og andre spill som har litt vertigo i seg, om de er mer i slekt med karuseller enn f.eks. et pek-og-klikk-adventure-spill. Men når jeg til slutt tidde stille, da spurte han om jeg vil gifte meg med ham. Og jeg sa selvfølgelig ja!<3

Det var vertigo i hele kroppen, kan jeg fortelle dere, jeg trengte ingen karusell for å komme sjanglende ut av Tivoli den kvelden.

Jeg var så 100% lykkelig da at jeg måtte ta et bilde av utsikten min fra benken der jeg satt, av frykt for å glemme noe som helst av det fantastiske øyeblikket.

(beklager den dårlige bildekvaliteten, det var mørkt og jeg orket ikke fikle så mye med kamera osv. Men det er altså vann, hengebjørk(?),blomster, og så andre siden. Sånn hvis noen lurte, haha.)

Og her er oss, mindre enn 5 minutter etter frieriet:

Så nå blir det bryllupsplanlegging for alle pengene, og etterhvert kommer jeg nok til å lage en ekstra side her om det:p

Jeg skal gifte meg med verdens beste mann, og jeg skal arrangere det beste bryllupet ever!😀

21 responses to “Ja

  1. Dette var veldig moro å lese om M, gratulerer nok en gang!! (hilsen serendipity på ed)

  2. Whohoo! Gratulerer! Bra oppfølger-innlegget kom såpass kjapt, var spent nå. Er også veldig spent på hvor mange W’er de fulle navnene til deg og Walter kommer til å inneholde😉

  3. Hurra! Gratulerer så myyyye! Du kommer til å arrangere det beste bryllupet, det er jeg ikke i tvil om!😀

  4. Jeg viste det!😀

    Gratulerer!😀

  5. Åh, Marianne!😀

    Så vanvittig supert, flott og fantastisk! Eg e så utruleg glad og rørt på dokkes vegne😀 Får nesten sommarfuglar i magen, jo! Det kunne berre bli dokke to – dokke e nydelige, snille og fine menneske som så absolutt fortjena kvarandre. Gratulerer så mykje til begge to.

    Stooor klem!

  6. Gratulerer så mye!😀

  7. Gratulerer!

    Bryllupsplanlegging sier du?

    http://www.ksweddings.com/aidra_ernest/

    Gratulerer så mye med forlovelsen! Love FTW!

  8. Gratulerer så masse!:-D

  9. Gratulerer!🙂

  10. Gratulerer så masse❤

  11. Gratulerer!

  12. sitrondrops

    takk:)

  13. sitrondrops

    tusen takk!

  14. Gratulerer! Tivoli er det perfekte stedet å bli fridd til da, og jeg kjenner igjen området dere satt på ut fra bildet, NYDELIG!!!!

    Ta dere en tur til køben på «bryllpsplanlegging» i nov/des når de åpner julemessen, da vil du digge tivoli enda mer!

  15. Oioi, gratulerer😀

  16. Gratulerer!😀 Og forøvrig har du fine bilder på bloggen din, likte spesielt godt bildet av katten Gustav litt lenger ned😉

  17. Åh så romantisk! Gratulerer så mye!

  18. sitrondrops

    Tusen takk:)

  19. sitrondrops

    Takk for det! Gustav-bildet er faktisk tatt av Walter, glemte å kreditere ham:p

  20. sitrondrops

    Takk:D

  21. sitrondrops

    Vi hadde tenkt oss på juletur til Køben i fjor, faktisk,nettopp for å oppleve tivolis julemarked(og Christiania har visst også et fint et?). Men så kom jeg opp i muntlig akkurat den helgen, så da måtte jeg bli hjemme og forberede meg. Men i år skal vi prøve å få tatt en tur! Gleder meg masse!

Legg igjen en kommentar

