Odd Molly

I likhet med flere andre bloggere, blant annet en av mine absolutte favoritter hjartesmil, er jeg forelsket i det svenske merket Odd Molly.

Jeg må innrømme at jeg ikke fikk opp øynene for merket før jeg faktisk ikledde meg en av kjolene deres.  Men det var til gjengjeld starten på et livslangt forhold av gjensidig begeistring og kjærlighet.

Det er et eller annet med snittet deres som bare føles så innmari bra! Og da jeg prøvde en kjole ble plutselig  alle de quirky detaljene(blondene, sløyfene, , overdrivelsene, broderiene og de folkedraktsinspirerte vriene) meningsfulle. De ble bare innmari chic-rocka.
Jeg føler meg søt på en ikke-pusete-clueless-men-intelligent-måte, jeg føler meg jordnær og ekte og romantisk. Rampete og drømmende.

Jahm. Det var dagens reklame! Her har jeg plukket ut mine favoritter fra høst og vinter-kolleksjonen. Jeg har vært innom Vrimmel i Bergen X antall ganger og lett etter dem, men de har visst ikke fått dem inn ennå. Spent på å se om de tar inn noen av disse:

Alle bildene er lånt fra Odd Mollys hjemmesider, og du kan klikke på bildene for å komme dit.

2 responses to “Odd Molly

  1. Det finns så många fina plagg i höst- och vinterkollektionen… Jag känner verkligen igen mig i känslan du beskriver när man bär Odd Molly!🙂

  2. veldig fin den svarte jakken:)

Legg igjen en kommentar

