Skatter #2

Jeg fortsetter med presentasjonen av søte skatter som ble med hjem fra København: 4 krukker med lokk formet som cupcakes, som man kan ha fine ting oppi. Foreksempel sukkerbiter, gummistrikker, klipsøredobber, blåbærsyltetøy eller kanskje frø.

De ble kjøpt på Urban Outfitters og venter på å få tildelt plass i skapet.  Nok et eksempel på at jeg sjelden klarer å velge farge.

Nå skal vi straks spise verdens beste hjemmelagede fiskesuppe. Den er lynende enkel og genial for sånne som meg som rett og slett ikke klarer å like skalldyr og blåskjell og krabbe, men som til gjengjeld elsker store saftige biter av hvit fisk. Jeg har tatt bilder, så følg med for oppskrift!

11 responses to “Skatter #2

  1. gleder meg på oppskrift:)

  2. NYDELIGE

    nesten til å spises opp!

  3. VEldig fine! 😀 Søte! 😀

  4. De var utrolig søte! 🙂

  5. Hurra for fiskesuppeoppskrifter uten reker og blåskjell! Det er så ekkelt. Men laks er dritgodt, det pleier jeg å ha oppi.

  6. sitrondrops

    Vet ikke hvorfor, men for tiden klarer jeg liksom bare laks i en versjon: stekt i svære terninger i stekepanne, med et beger pepperkremost og med tagliatelle til:p Periode-hangup, sikkert. Ergo kun torsk i min suppe. Men ja, laks er godt!

  7. sitrondrops

    Sant?? Jeg veeet:D:D

  8. sitrondrops

    Takk! 🙂

  9. sitrondrops

    Hehe, som om jeg skulle sagt det selv:)

  10. sitrondrops

    Å, nå var det bra at jeg fikk en påminnelse! Er på vei! 🙂

Legg igjen en kommentar

