skatter #3

Etter å ha hatt småfugler på kjøleskapet i ett år, tenkte vi at det var på tide å prøve noe nytt. Og så fant vi et veldig fint kjøleskapsmagnetsett med masse robotdeler som man kan sette sammen til valgfrie roboter.

Til og med en liten robotkatthund har Walter laget.

Nå har vi ca åtte roboter på kjøleskapet, og flere skal det bli!

Jeg ville ha meg denne glitrende trommemannen med vinger. Til juletreet, må vite.

Sommerfugler. Fiiiine sommerfugler. Er nu rammet inn og skal på veggen.

En prikkete tallerken. Jeg vil ha bare forskjellige tallerkner til hverdagsbruk. Denne er perfekt til det prosjektet:)

Nye bokser. En med tusenfryd på, en med gris og gås og ku og …hund? og en svær en med blomster og border.

Og så noen nye kjøkkenhåndkler. Fordi de var så søte og freshe, og fordi vi bestemte oss for at de gamle og stygge var brukt opp.

Da har jeg vist nesten alt jeg fant av skatter i København. Bortsettfra den hjerteformede glittervesken og sløyfeskoene. De kommer, de også. Og så har jeg fått forlovelsesring i dag, og ny Odd Molly-kjole fra høstkolleksjonen<3 Gleder meg til å vise dere!

10 responses to “skatter #3

  1. Wow😀 Du er flink til å finne sånne små skatter!😀

  2. Åh, så mye fint du har funnet!!!

    (Jeg likte regnbuelageren best!)

  3. Så utrolig fine ting. Spesielt de boksene😀

  4. sv: eg er heilt einig med deg, men per definisjon er feminisme ein kamp for kvinner sine rettigheiter. eg følte eg måtte forklara det fordi det er så utruleg mange som henger seg opp i at det heiter «feminisme». likestilling og feminisme er nært knytt opp mot kvarandre, men det er ikkje det same. og eg skreiv jo «å vera feminist vil heilt enkelt seie å meina at jenter har rett på dei same utfordringane og fordelane som gutar.» eg tykkjer óg det er himla trist når gutar ikkje får leike med dokker, men eg håpar og trur at verda er på veg ein plass. som sagt startar det i stor grad hjå foreldra og barnehagen, men med mindre foreldre får dei same oppfatningane om akkurat den saka vil det alltid vera tvil og fordommar mot kjønn her i verda.

  5. sitrondrops

    takk for svar! Har svart i bloggen din, og jaggu ble det ikke et blogginnlegg av det også:)

  6. sitrondrops

    takk:) Jeg får aldri nok bokser, det er helt sikkert:)

  7. sitrondrops

    Takk!
    (jeg også, faktisk! Var derfor den var første skatt ut:) )

  8. sitrondrops

    Hihi, ja det stemmer nok, men jeg har fått litt hjelp av Walter da:) Var han som fant kjøkkenhåndklene hvertfall:p

  9. De robotmagnetene var tøffe!
    Hvor er de kjøpt?

  10. sitrondrops

    De er kjøpt i københavn, i en butikk på nørrebro som jeg ikke husker hva heter:)

Legg igjen en kommentar

