Ny kjole og ny ring

Jeg hadde en tilgodelapp på Vrimmel som var på nøyaktig en krone mer enn denne Odd Molly-kjolen kostet. Så jeg gikk ut fra butikken med en stk kjole og en krone i lomma. Og tilgodelappen var jo på en måte fra vårbudsjettet (eller egentlig har jeg fått tilgodelappen fra Walter, så eeegentlig var den ikke fra noe budsjett i det hele tatt) så jeg kan fremdeles gå tilbake og snuse når de får inn resten av høstkolleksjonen. De hadde nemlig bare fått inn to kjolemodeller til nå, men det kommer jo meeer i september. Og i september har jeg bursdag, så da kan jeg ønske meg baare gavekort på Vrimmel, haha!

Jeg har hatt den på meg i dag, med burgunder strømpebukse og sotede øyne, og følte meg fiiin.

Også har jeg jo endelig fått forlovelsesringen min, den er i hvitt gull med et diamanthjerte inni (eller, et hjerte laget av tre diamanter) og vips har jeg fått massemasse komplekser for hendene mine, så nå skal jeg virkelig slutte å bite negler og begynne å behandle dem litt bedre, så de ikke blir enda mer rynkete og ru og rare:D Men her ser dere den. Den er for stor, merkelig nok (vi målte kjempenøye hos gullsmeden!) så jeg må tilbake og gjøre den littebitt mindre. Jeg liker den veldig godt. enkel og fin og diskret og søt. Jeg skal ta et bedre bilde av den når jeg bare får tid, så dere får se hjertet også<3 Vi har ikke skrevet noe inni dem ennå, for det skal vi vente med til bryllupet neste år. Jeg har begynt å pønske ut hva for noe fint jeg skal skrive inni Walters ring, men har heldigvis litt tid på meg. Det må jo stå verdens vakreste ord inni!

10 responses to “Ny kjole og ny ring

  1. Nydelig kjole og nydelig ring! Du er nydelig du også! Også ser du så lykkelig ut!!! Koselig:-)

  2. Fiiiine ringen og fiiine kjolen🙂

  3. Hehe, dere skulle jo hatt den 4> greia deres inni😀

  4. Hehe, dere skulle jo hatt den 4> greia deres inni🙂

  5. Fantastisk fin kjole, og knallfine ring. Jeg har en skikkelig deppedag i dag, men for første gang dro jeg faktisk på smilebåndet. Så utrolig herlig å lese i bloggen din.

  6. sitrondrops

    Vi skal det😉 men det blir litt kort, så må finne på noe mer!

  7. sitrondrops

    Få se din ring, da!🙂 Kan ikke du starte bryllupsblogg? eller i det minste skrive mer om bryllupet på ED ???

  8. sitrondrops

    Åh, takk søte du<3

  9. sitrondrops

    Takk for det, Hanne! Glad jeg kunne hjelpe;) Jeg koser meg med din blogg også, bare synd det har vært litt stille der i det siste;P (vet godt hvordan det er, altså:) )

  10. Kristin (snoopez)

    Så fin ring og kjole!😀

Legg igjen en kommentar

