bursdagsønsker

Jeg har bursdag om få dager! Weee og yay.

Jeg ønsker meg:

1. Gavekort på Vrimmel, slik at jeg kan spare til mer Odd Molly❤

ligger ved siden av NoaNoa i olav kyrresgate:)

ligger ved siden av NoaNoa i olav kyrresgate:)

2. Flere mummi-kopper (jeg har lille my, mummi-pappa, vinter-koppen og kjærlighetskoppen)

Selges på Ting, tilbords, glasmagasinet etc.

Selges på Ting, tilbords, glasmagasinet etc.

3. Smykke med gyngehest fra Accesorize

4.Bidrag til bunadskontoen

Jeg sparer til bunad, og tar i mot bidrag med største takknemlighet<3

5. Pop-up-bøker.

Gjerne vintage. for jeg har mange av de nye:)

Gjerne vintage. for jeg har mange av de nye:)

Ellers blir jeg alltid glad for: vin, bøker, selskapsvesker og fine fotografier.

og alt som blir gitt med gode hensikter.

Legg igjen en kommentar

