retur.

Etter det som må være den lengste høsten i denne kvinnens minne er jeg nå returnert til bloggen. Jeg beklager til alle som utallige ganger har blitt skuffet når de har besøkt siden uten oppdateringer. Men når man er sykemeldt må man prioritere, og jeg har prioritert bort bloggingen til fordel for å komme meg raskest mulig tilbake på jobb. Full fokus!

Og dette innlegget skrives nettopp fra mitt nye kontor. Ergo er jeg back in business!(men ferdig for dagen. Jeg blogger ikke i arbeidstiden, altså!)

Jeg tenkte å innlede vintersesongen med en ønskekonsert:

Hva vil dere se bilder av fremover?

6 responses to “retur.

  1. Katten din!😀

  2. Velkommen tilbake!

    Og jeg vil egentlig bare se bilder av ting som du liker å ta bilde av. Du har et godt øye for ting😉

  3. Silje Vanilje

    jeg vil se flere bilder av det flotte huset ditt:)

  4. sitrondrops

    ah, det skal jeg fikse…må bare shine litt først, kan ikke blogge hybelkaniner vet du😉

  5. sitrondrops

    takk for det!
    Vel, det var jo et meget behagelig billedønske, pent pakket inn i et kompliment og greier🙂 Skal bli! ( og takk!)

  6. sitrondrops

    Hoi, med glede! *blogging the cat*

Legg igjen en kommentar

