superpus

Det ble ytret ønske om å se bilder av Ultra-Magnus, så her er de aller nyeste bildene av denne lille mirakelpusen som overlevde 2 måneder innestengt i sommer.

Han får lov til å sove i sengen vår<3 Jeg elsker å vite at det ligger  en varm sammenkrøllet pelsdott nede ved tærne mine. Av og til kommer han og skal sove i armkroken også. På bildet over tok jeg ham midt i en potevask, derfor ser han litt rar ut i ansiktet, hihi.

Close-up av min elskede rosa-nesede rare woody allen/owen wilson-pus:

8 responses to “superpus

  1. Han er nydelig!😀

  2. Kjempefin katt, og veldig fint soverom! Misunnelig!

  3. Den fineste katten i hele verden!

  4. sitrondrops

    naw, takk! Godt å vite at kattepasseren hans syns det😉

  5. sitrondrops

    takk- og takk!🙂

  6. sitrondrops

    Helt enig, selvfølgelig😀

  7. Så fin pus! Dessuten likte jeg veldig godt sengetøyet ditt😀

  8. sitrondrops

    Tusen takk! Det er kjøpt på ellos.no, bare å løpe og kjøpe🙂

Legg igjen en kommentar

