These are a few of my favorite things

Noen av de mer trofaste leserne her vil kanskje huske at jeg ønsket meg mummikopper til bursdagen min. Og mine vakre, pliktoppfyllende venner overøste meg med kopper slik at jeg nå har en deilig, fargesprakende samling solstråler i skapet.

Mummikoppene er perfekte. I forhold til størrelse og volum, i forhold til ergonomi og håndtak og ikke minst fordi de liver opp enhver frokost eller kakeselskap.

Observante sjeler vil se at jeg fremdeles mangler flere kopper i samlingen:D Flaks for meg at det snart er jul. Høyest på ønskelisten står Mummimamma, Stinky, Fillionken(hvis det er sånn det skrives?) og Snusmumriken, men til syvende og sist håper jeg å få tak i alle, hihi.

7 responses to “These are a few of my favorite things

  1. ÅÅÅ, så fine. Nå vet jeg hva jeg skal ønske meg til jul!

    Jeg blir av en eller annen grunn alltid i så godt humør av bloggen din.

  2. Fillifjonka!

  3. sitrondrops

    Kjekt å høre!🙂
    De selges på Tilbords, Ting, Kitch’n, hvertfall, og sikkert flere steder også:)

  4. sitrondrops

    Aha! Takk skal du ha!

  5. Og noen sykehus gir dem bort helt gratis i bytte mot blod. Bli blodgiver!

    Her er en oversikt over de koppene som er kommet hittil: http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/file/astiasarjat_muumi-valikoima_muumit_mukit_kautta_aikojen/$file/muumit_mukit.pdf

    Lykke til med samlinga!

  6. sitrondrops

    Ah, veldig godt poeng! Skal legge det til i innlegget straks:)

    Og tusen takk!

  7. alle får du nok desverre ikke tak i uansett, ettersom de har vært i butikkene siden 1991…

Legg igjen en kommentar

