Å være litt sjølgod

Noen vil kanskje kalle dette innlegget skamløst, noen vil kanskje kalle det freidig.

Men jeg ble bare så innmari glad og smigret da jeg oppdaget at jeg er en kandidat til Den gyldne Q, at jeg umiddelbart og jublende kastet meg over tastaturet for å viderebringe sensasjonen til dere. Til deg som nominerte meg, tusen takk for komplimentet!

Den gyldne Q er altså en slags bloggkåring som Esquil holder i sin blogg Esquil røler om:.

Jeg ser at mange av mine favorittblogger allerede har gått videre til finalen gjennom de ordinære, innledende rundene. Nå er det en ekstra sjanse for sånne som meg til å bli med. Jeg konkurrerer dog mot alle som har kommet på 2. plass i de innledende rundene, så jeg regner vel egentlig ikke med å komme videre- men det er jo lov å håpe:p

Så…hvis du synes at min blogg er den beste blant listen i innlegget, håper jeg du vil stemme på den:) Du stemmer ved å klikke på pollen, eller aller best: Hvis du stemmer i kommentarfeltet med begrunnelse teller stemmen dobbelt:)

7 responses to “Å være litt sjølgod

  1. Så utrolig fin den kjolen var!

  2. Nydelig blogg, Marianne!Klart best. lekre bilde og velskrevet tekst

  3. Signe Sofie

    Så søt kjole Marianne. Og kjempe fin blogg

  4. sitrondrops

    Tusen takk! Kjolen er et ebay-funn, jeg er veldig glad i den:)

  5. sitrondrops

    Tusen takk!🙂

  6. sitrondrops

    Takk! Jeg er veldig glad i den:) Fant den på Ebay, den er brukt og litt falmet, men pytt:)

  7. Bloggen din får selvsagt min stemme.

Legg igjen en kommentar

