Vakker, vakrere, vakrest.

Jeg bokmerker alle skatter jeg finner på nettet, og nå var det en stund siden jeg hadde tatt en titt på gamle, glemte juveler.

Yeondoo Jung er en koreansk fotograf som har tolket barnetegninger om til fotografier.

Denne synes jeg er helt herlig. Jeg tegnet også mye kaker da jeg var liten.

Bildet heter  » The Magician Turned the Wale into a Flower.»

«Miss Sparkle Sprinkles the Magic.»


«I want to be a singer.»


Er de ikke nydelige, magiske og inspirerende? Se dem alle på siden hans.

3 responses to “Vakker, vakrere, vakrest.

  1. Å så fint! Barnetegninger er utrolig fine, jeg har en innrammet tegning som lillesøster tegnet til meg, det er en ku som hopper tau!

  2. sitrondrops

    Ja, jeg syns også barnetegninger er kjempefine. Barn har jo så fin fantasi og herlige perspektiver:)

  3. så utrolig kult!!!

Legg igjen en kommentar

