julebord nr.1

November har tatt sine første nølende skritt og allerede går startskuddet for årets julebordsesong. Jeg og bokklubbvenninnene går hardt ut. Fredag kveld er det julemusikk, julemat og julelitteratur for alle pengene.

Alle skal ta med en gave til hundre kroner. Check. Prosecco. Check. Kleskode: Pent, pompøst eller paljetter. Check.

Eventuelle bokklubbmedlemmer får herved forbud mot å klikke seg videre for å lese resten av innlegget, for jeg avslører nemlig hva som er inni pakken fra meg.

Inni pakken gjemmer det seg nemlig…

….et sløyfesmykke…

…og sovemaske lik den Audrey/Holly sover med i Breakfast at Tiffanys.

7 responses to “julebord nr.1

  1. Hjemmefruen

    Herlig blogg du har. Hvor har du kjøpt det søte sløyfesmykket? Håper du hadde en fin samling med bokklubbvenninnene dine.

  2. Silje Vanilje

    Gleder meg til fortsettelsen!! Og gleder meg til å lage paien din- den så fantastisk ut=)

  3. sitrondrops

    Tusen takk skal du ha! Sløyfesmykket er kjøpt på Accesorize🙂

    (og det ble en super kveld med bokklubben:) )

  4. sitrondrops

    Gratulerer så mye med overstått bursdag, kjære deg! Håper det ble en nydelig dag:)

  5. Oo, fin sovemaske! Hvor har du fått tak i den?🙂

  6. sitrondrops

    Ja, den er veldig fin:) den er kjøpt på Fredflare.com, og sendt til kompis i San Fransisco som igjen sendte den videre til Norge…:)

  7. Argh! Det er ikke første gang jeg har irritert meg over at FF ikke sender til Norge. Jaja – jeg får tråle Etsy i stedet! )

Legg igjen en kommentar

