Åttendedelsfinale

 

Ojojoj, jeg kom videre til åttendedelsfinalen i Den Gyldne Q  jo, takket være alle dere som stemte på meg! Tusen takk. Nå er det en ny runde på gang, og denne gangen er det Sitrondrops versus Frøken Makeløs, en klassiker av en altmuligblogg som virkelig er verdt å besøke. Jeg håper du tar turen innom Eskil og stemmer på den du syns fortjener det:)

4 responses to “Åttendedelsfinale

  1. Du har fått min stemme, jeg heier veldig på deg!🙂 Bloggen din har en evne til å få meg glad, nesten uansett! Det skal man ikke kimse av.

    Lykke til!

  2. Lykke til til oss begge!🙂

  3. sitrondrops

    Ja, lykke til til oss begge:) En fornøyelse å «tape» for deg dersom det blir utfallet:) Nå ser det skummelt ut for meg i dette øyeblikk, men…det blir spennende å se;)

  4. sitrondrops

    Å, tusen takk! Jeg har stemt på deg også, i begge rundene selvfølgelig:)

Legg igjen en kommentar

