Frukost

Innimellom blir jeg fryktelig matlei. Sulten, men ikke lyst på noe.

«Ta deg en skive da».

Er det noe jeg ikke vil ha når jeg er matlei, er det skive. Dusteskive.

Men nå har jeg endelig, etter uker med misfornøyde miner og endesløs eksperimentering på brødfjølen,funnet noe jeg ikke får nok av.

Nemlig philadelphia med vårløk og pepper. Toppet med pepperfilet av kalkun. Kanskje et ekstra dryss med kvernen til slutt. ALT blir bedre med pepper. Og så har jeg kommet over den «isj-du-lurer-ikke-meg-med-det-grønnsaksstaffasjen-der-det-blir-ikke-mindre-kjedelig-selv-om-det-er-paprika-på-toppen»-fasen min, og pøser på med det jeg finner i kjøleskapet.

Kombinert med appelsinjuice og kakao er det nå min måha for å starte dagen.

(Jeg liker så godt å se bilder av andre sine frokoster at jeg tenkte å bidra litt selv også. Hiv deg gjerne på!)

3 responses to “Frukost

  1. Åh, og så jeg som er så sulten. Men jeg er syk, svak og vil ikke. Kunne du ikke kommet hit og lagd noe mat til meg?

  2. sitrondrops

    tenke seg til, du havnet i spamfilteret! Derfor så jeg ikke kommentaren din før nå. Jepp, har sett. Og ikke minst http://community.livejournal.com/ofmornings/
    Takk for tips!

Legg igjen en kommentar

