Juleønsker

I år skal jeg ha den beste julen ever. Det er jeg fast bestemt på. Og selv om julen ikke er gaver, men mat og familie og stjerner og fred for meg, så kommer det en liten ønskeliste fra meg likevel:

Kokeboken Afternoon Tea,
bestilles på nett tror jeg.

Mummikopper

Jeg mangler nå disse:

POPUPBØKER

Jeg har de fleste av Matthew Reinhart og Robert Sabuda, men ellers er det ingen begrensninger:)

Den lille prinsen-den store popupboken er definitivt høyt på listen!

BARNEBØKER AV ELSA BESKOW


Okke, Nutte og Pillerill

Tante Grønn, tante Brun og tante Fiolett

Petter og Lotte på eventyr

Tante Bruns fødselsdag

Reisen til landet Det Var En Gang

Oles skitur

Solegget

og så videre….

STRØMPEBUKSER
med store hjerter.

VESKEN LIBERTY BAG
fra Tuffentsammer.com

(har cargo bag fra før, den er helt genial og av sinnsykt godt kvalitet.)

Headset til å trene med

(klikk på bildet)

Parfyme fra Stella Mccartney: Stella Nude

Ullsokker. Fine rammer. Gode venner. Hjemmelagde spiselige ting. Bunadsfond-bidrag. Champagne. Donasjoner til dyrebeskyttelsen. Ting med polkadotter og paljetter og glitter på. Gavekort på HM, Åhlens, Ikea og Vrimmel blir alltid satt stor pris på.

6 responses to “Juleønsker

  1. anantharika

    Den lille prinsen❤

  2. Skulle ønske dyrebeskyttelsen hadde laget kalender. En med bilde og små historier av kattene sine. Som de kunne solgt til jul. det er lettere å formiddle budskapet deres til andre da.

  3. Solgte ganske nylig en Elsa Beskow bok på QXL. Reisen til stjernene eller noe lignende, veldig pen🙂

  4. Men, hvor får man tak i de søte strømpebuksene? Jeg har lyst på de i hvite!🙂

  5. sitrondrops

    De hvite mener jeg å ha sett på asos.com, men nå finner jeg dem ikke igjen😦 Jeg skal lete litt på nett, og lover å gi en lyd her i kommentarfeltet hvis jeg finner dem igjen!🙂

  6. sitrondrops

    Aj, søren at jeg ikke fikk med meg det da! Du får gi meg en dult på FB hvis det dukker opp flere for salg;)

Legg igjen en kommentar

