A book by its cover osv.

Hver eneste gang jeg går opp trappen til kjøkkenet, møtes jeg av en vegg av bok-baksider.
Og det slår meg ofte at det er vel så fint med boksider, som bokrygger.

Jeg mener ikke at bokrygger ikke er dekorativt, og for all del: tenk for et salig kaos å stille alle bøker denne veien i hyllene.
Men i dette tilfellet, hvor hyllen er åpen helt gjennom, blir det en fin bonus-dekor for alle som kommer opp trappen:)

Her er bokhyllens riktige side:

5 responses to “A book by its cover osv.

  1. Godt sett, Marianne. Jeg elsker bøker.

    En fin apropos til dusteskiva: alle ting har jo en bakside😛

  2. dyvekenilssen

    Så fin blogg du har!

    Det gikk mange tanker gjennom hodet mitt når jeg så det første bildet. Først så tenkte jeg at det var utrolig stilig, og sånn-skal-jeg-og-gjøre, før det gikk over til vent-nå-litt da det gikk opp for meg at man kan jo ikke se hvilke bøker man han i bokhyllen. Og sååå skjønte jeg at det bare var andre siden. Litt treig nå sent på kvelden. Uansett, enig, veldig fint!

    Bartekopper finnes i flere variasjoner her: http://www.peteribruegger.com/

  3. dyvekenilssen

    *da jeg så det første bildet. Huff.

  4. sitrondrops

    Hyggelig å se deg her:) Og takk for barte-kopp-tips!

Legg igjen en kommentar

