Kakkmaddafakka

Å. Hvor skal jeg begynne. Superheltdrakter, bergensere og catchy toner.

Altså. Jeg vil gjerne dele en finfin video med dere.  Kakkmaddafakkas nyeste låt «Pick me» :

Videoen er laget av min flinke kompis Pål Rønnevik, mannen bak Rønneviks Arbeidskraft. Jeg har selv hatt gleden av å jobbe med denne mannen, og du får noen glimt av ham i denne behind the scenes-videoen fra innspillingen :

Jeg elsker behind the scenes-filmer. De gir liksom seeropplevelsen en ekstra dimensjon. (Selv om de noen ganger kan ødelegger magien)

Legg igjen en kommentar

