fredagskveld

Åh. For en fin gjeng. Lykke er for eksempel å gå hjem en fredagsnatt og ha champagne i magen og ha tilbragt noen timer med disse folkene og noen til.

Anledningen var at Martin (til venstre) var i byn, og da stilte Henrik og Ida opp med hjemmelagede pizzaer og finfin førjulsstemning.

Martin og det eminente vertskapet.  Og Idas nydelig adventskalender som bakgrunnsbonus.

Tidligere på kvelden var jeg og Walter og så på julegatetenning i skostredet, med lys og juletre og barnekor som sang i duskregnet. Akkurat slik en bergensk julegateåpning skal være.

Man kan ha mye moro med en utgave av Vanity Fair altså. Hvis noen skulle lure.

Torhild og Jo hadde med seg lille Lucy. Verdens søteste lille puddel som helst ville ha kos.

Åshildsøte var også med.

Prisløst. Ser du likheten mellom Jo og tsar Nicolai II ?

Kvelden var akkurat slik som jeg trengte at den ble, og jeg blir ikke overrasket om det skulle vise seg at jeg faktisk har de beste menneskene i verden rundt meg.

4 responses to “fredagskveld

  1. Så ut som en koselig kveld det, veldig sjarmerende puddel!😀

  2. si meg, hvilket kamera(linse?) har du brukt her? flotte bilder!

  3. (Det er mitt kamera, så tenkte jeg kunne svare:)

    Det er et Canon 350D, med Sigma 30mm f1,4 fastopptikk på. Kjempebra partylinse.

Legg igjen en kommentar

