«Bacon is good for me!»

den aldeles underbare bloggeren Underbara Clara tipset om disse videoene for litt siden. Og jeg ble veldig fascinert. Han lille gutten…jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg synes han er en ufordragelig american brat, eller om han er kul og velformulert og med bein i nasen. Eller kanskje ingen av delene?

Jeg synes hvertfall klippet er fryktelig morsomt.

Hvor skal jeg begynne….ansiktsuttrykket hans når han sier «It’s like..she’s the queen…and we’re the sorry people!», hvordan innholdet i setningen og sannheten liksom går opp for ham i det han sier det.

Og den søte lille kofferten!

Og det «argh!»-hoppet når hun fjerner «cheese in a can». Aldeles fantastisk.

«She’s gonna try and stop me…but she cant run in those little high heels» ah, en mini-dr.phil, no less.

Noen har laget en remix av hele sekvensen. synes ikke denne remixen er bedre enn originalen, men… jeg poster den nå lell.

Så, det var litt bacon-humor på lørdagskvelden. Værsågod.

8 responses to “«Bacon is good for me!»

  1. sitrondrops

    hehe, du syns det? Jo, ingen tvil om at han er det, egentlig. Men en velformulert en, på en litt sånn selvtilfreds sørstatsmåte.

  2. hahahah:D Det var dagens latter, gitt!!
    Stakkars lille gutt ! Han er nok temmelig bortkjemt, ja!!

  3. «But she can’t run in those little high heels» – hahaha! Jeg døøør😀😀

  4. Hahahahahahaha!

  5. Silje Vanilje

    ansiktet hans rett etter at han har sagt «the sorry people» minner meg om det korte klippet med den lille hamsteren, den skumle vettu- … !!! Fantastisk!!

  6. sitrondrops

    Jaaa, jeg vet! Det er helt ubetalelig. Gleder meg til å se deg i julen, forresten. For det MÅ vi få til!

  7. sitrondrops

    Mitt desiderte favrittsitat:D

Legg igjen en kommentar

