På mitt tre

I mitt tre
henger det….

….en mann med staselig hatt og tromme  ….

….og en til .

En pus med gave og stokk i hånd

En dachs. Både min og walters favoritthunderase!

En glitterballerina i sølv

En pingvin med skjerf og lue.

En gullnøtt med bjelle inni.

En rosa paljettgris.

En søt liten Rudolf i tweed med bjellehalsbånd.

Og en fugl med snøkrystaller under vingene.

En snømann som er glad i snø.

4 responses to “På mitt tre

  1. Koslig!😀

    Fint!🙂

  2. Så mye fiiint! Hvor får du tak i slike ting? Nå fikk plutselig jeg lyst på et mangefarget tre jeg også, istedetfor kjedelig koordinert. Eventuelt sølv, hvitt og glass med slike ting mellom.🙂

  3. sitrondrops

    Takk!🙂

  4. sitrondrops

    Vel, en stor del av tingene er fra Åhlens og Accesorize, noe er fra Tivoli i Køben, og noe er fra små rare butikker:) Og takk!

Legg igjen en kommentar

