hvilken blogger er du?

Side2 har laget test: Hvilken blogger er du?

Av alle ting ble jeg en såkalt autoritetsblogger, hva det nå enn måtte være. Jeg som trodde jeg var en forvokst rosablogg.

«Du blogger fordi du vil vise frem din kunnskap, din viten og deg selv. Bloggen er først og fremst et verktøy for andre oppdrag, og jobber.»

Det stemmer vel ikke heeelt;)

Hvilken blogger ble du? Jeg er spesielt interessert i å få vite det hvis noen blir blogghore eller statusblogger!

7 responses to “hvilken blogger er du?

  1. Jeg fikk samme! Men jeg føler ikke helt det treffer meg!😛

  2. Jeg ble også autoritetsblogger, men syns vel egentlig ikke det passet i det hele tatt…

  3. anantharika

    Fikk samme jeg også :s

  4. Ble akkurat det samme som deg!

  5. kanskje de putter alle de ikke vet hvor de skal plassere inn under autoritetsblogger? jeg ble det jeg også, hehe.

  6. sitrondrops

    god teori! Sånne tester er vel uansett ikke kjent for å ta hensyn til nyanser, hehe:)

  7. Pft, jeg er da ingen autoritetsblogger!

Legg igjen en kommentar

