hvorfor jeg elsker ham

Fordi han aldri, aldri har sagt nei til å kile meg på ryggen før jeg sovner(og jeg spør nesten hver eneste kveld)

Fordi han skjærer opp melon i små firkanter til meg, som jeg spiser med coctailpinne

Fordi han har en merkelig tendens til å alltid ha en overraskelsespakke på lur til regnværsdager hvor alt er trist og man egentlig vil ligge under dyna.

Fordi han kan alt om hvilke slipsknuter som passer til når, hvor mange knapper som skal igjen i dressen og hvor, hvilke farger som anses som kontroversielle sammen, hvor langt slipset egentlig skal være, hvilke kleskoder som brukes og når, og så videre.

Fordi han kan alt om hiphop og jeg kan spørre ham om altmulig som for eksempel krigen mellom eastcoast og westcoast, og fordi han lager fine spillelister til meg på ipoden min.

Fordi han kan alt om jazz, og jeg kan spørre ham om alt mulig og fordi han lager fine spillelister til meg på ipoden min.

Fordi han kan alle sitatene fra Seinfeld og refererer til/siterer dem hele tiden, selv om jeg ikke kan noen (det er som å se alle episodene helt gratis, uten å bruke tid på det)

Fordi han har lest alle bøkene i hele verden og mener ting om hver eneste, kan fortelle ting om dem, og sammenligne dem med alt mulig rart.

Fordi han har de peneste hendene i hele verden. Kraftige og helt perfekte. Jeg føler det som om han redder meg fra noe ikke så bra til noe helt fantastisk hver gang han legger armene rundt meg, eller tar meg i hånda, eller stryker meg på kinnet.

Fordi han alltid er dashing og velstelt til fingerspissene.

Fordi han handler inn og lager mat og vasker hus og bad uke etter uke når jeg er satt ut av spill og ikke orker å gjøre slikt.

Fordi han var like trist som meg da Ultra-Magnus forsvant, men likevel klarte å være der for å trøste og støtte og kjøpe is.

Fordi han er en levende norsk/engelsk ordbok og kan stave alt i hele verden.

Fordi han er en tegneserieekspert og velger ut hvilke han tror jeg vil like.

Fordi han lager verdens beste lasagne, potetpizza, tikka masala og presskannekaffe

Fordi han gir meg utrolig fine og gjennomtenkte gaver, foreksempel den signerte førsteutgaven av favorittboken min og verdens fineste malene birger-kjole og mixtaper.

Fordi han er snill tvers igjennom, fordi han bare vil alle vel og helst litt til. Og det merkes i nesten alt han gjør.

Fordi han forklarer meg at alt kommer til å ordne seg akkurat når jeg trenger å høre det.

Fordi han er enda gladere i iskrem enn meg.

Fordi han har sånne magiske varme hender som tar bort vondter når han legger dem et sted, og fordi han gidder å legge dem på magen/korsryggen/nakken min etter behov, og ikke tar dem bort før jeg sier at det er nok.

Fordi han har sånne blå øyne som ligner på kornblomst, med verdens fineste smilerynker rundt.

Og fordi han ikke er redd for å fortelle at han elsker meg, og fordi vi skal gifte oss, og fordi vi skal lage verdens beste familie.

13 responses to “hvorfor jeg elsker ham

  1. Akkurat sånn kjæreste vil jeg ha og🙂

    Fint skrevet. *sukk*
    Han er heldig og, som har deg som skriver så fint. *sukk*

  2. «sukk» Så heldige dere er!:-)

  3. Tror jeg elsker ham litt jeg og nå!😛

  4. Åh, så nydelig! Dere er heldige begge to, som har funnet hverandre🙂

  5. Så romantisk🙂

  6. vestfoldgirl

    Lucky you🙂 han hørtes jo nesten for perfekt ut…..hvor finner man sånne typer??!

  7. Åååh, sånt er så koselig å lese!!!😀
    *Sukk*

  8. Britt Åse

    Kjempekoselig! 😀
    Åsså så snill som han ser ut!

  9. Åh, det var helt nydelig skrevet.❤

  10. Tilbaketråkk: Januar, februar, mars 2010 | Sitrondrops

Legg igjen en kommentar

