rødvin og amerikaner

På fredag dro jeg hjem til Wenche med en dunk rødvin som smaker av mørke bær med hint av panda-lakris.
_MG_5939

Der var Marthe og Kristine også.
_MG_5953

Vi spiste smågodt og drakk vin og spilte kort.
_MG_5945

Jeg er en vaskeekte amerikaner-pessimist og tør aldri å by samme hvor gode kort jeg har. Så jeg kom på siste plass vel.
_MG_5956

Nicolai var der også, men holdt seg i bakgrunnen.
_MG_5951

Og ved siden av ham lå Gustav og nøt fredagsfølelsen.
_MG_5949

Og jammen ble klokken fire før jeg krøp til sengs. Sånt skjer når man har det moro vel.

_MG_5954

4 responses to “rødvin og amerikaner

  1. du. må. fortella meg kva den vinen heiter. ellers dør eg kanskje.

  2. sitrondrops

    Den heter Banrock Station og er australsk!
    Som en finfin bonus gir produsentene masse penger til fairtradeforetak og andre fine ting.

    http://www.aperitif.no/index.db2?id=14341

  3. Veldig koslige bilder🙂

  4. Jeg digger den vinen, men den har desverre for mye garvesyre for meg.😦 Så ut som en innmari koselig kveld, da!🙂

Legg igjen en kommentar

