7 random fakta om meg

Jeg har fått en award fra Homlpongs!

En skal gjøre følgende:
1. skriv 7 fakta om deg selv.
2. send den videre til 7 bloggere.
3. legg igjen en link til siden deres.
4. Kopier awarden til siden din.

Fakta om meg:

1. Jeg har gått på sirkusskole, med fordypning Klovn.

2. Da jeg var liten hadde jeg grisedilla på samme måte som andre hadde hestedilla (hadde hestedillen etterpå, da) og gikk i fjøset til nabogården til mormor & morfar hver tirsdag og hjalp grisebonden der. Hadde min egen fjosdress og alt! Det varte helt til den ene purka fødte og morkaken hennes hilste meg velkommen i midtgangen.

3. På videregående gikk jeg dramalinjen og fikk 6’ere for mine tolkninger av Jon Fosse(Og aldri skal vi skiljast) og  Shakespeare (Ophelia, Hamlet).

4. Jeg har jobbet et år som bingovertinne. Ja, en sånn som synger tall og bokstaver på sånn skummel måte. Birger 14….1-4!

5. Jeg har sinnsykt god hukommelse når det gjelder å huske tall og hva folk har på seg.  Husker telefonnumre for alltid, og ikke minst pinkoder.

6. Som baby begynte jeg å gråte hver gang jeg hørte saksofon. Den dag i dag liker jeg det fremdeles ikke.

7. Og jeg var helt overbevist om at nonner var overnaturlige vesener som ikke hadde føtter, men svevde over bakken. Dette trodde jeg ganske lenge, faktisk!

Og så videre til hvem jeg sender awarden til:

Mirakel

Linn Jones

Tonje

Maren

Hjartesmil

Christine

Cecilie

8 responses to “7 random fakta om meg

  1. Sågøy at du har gått sirkusskole! Selv har jeg gått på sirkuskurs, også for ålære å være klovn:)

    Gikk også drama på videregående. (Og høyskolen)🙂

  2. Eheiiiiii! Takk!!!!😀 Jeg går med konstant dårlig samvittighet, skrivesperre OG skrivekløe om dagen.. så var veldig hyggelig å få en award!😀 Du vet at jeg elsker bloggen din, håper jeg. En av de beste.

    Klem

  3. Takk Marianne, for dette sparket bak så jeg kunne blogge litt. Få blogger er så koselige som din.

  4. Jobber med saken, men plages med bilder på bloggen min for tiden. Men den kommer, syns det var veldig hyggelig å bli nevnt.

  5. sitrondrops

    Bare hyggelig! Og tusen takk:):)

  6. sitrondrops

    Åh, det kan jeg jo aldri høre for mye, Mirakel:) Så koselig!

  7. Tilbaketråkk: 7 fakta om meg « Likevel.net

  8. Tilbaketråkk: Syv fakta om mitt vesen « KataMaren

Legg igjen en kommentar

