Håp om vår

Nå har snøen dekket verden i over en måned. 18.desember kom den. I følge en meteorologkompis kommer den til å ligge i enda en måned til også.

Hva skal man si om sånt?

Kjære venner, til motangrep!

Vårsko

Det har foreksempel kommet blomstrete tøysko i butikkene allerede. Og hva sier vel vår mer enn årets første tøysko?

Jeg elsker disse. Jeg fant dem på Din Sko og skal flytte inn i dem straks snøen er smeltet bort.

vårsko

En annen ting som tvinger frem vårletthet i hjertet, er blomster. Nå får man deilige tulipaner og søte små narsisser og ikke minst perleblomster i blomsterbutikkene. Jeg har bed fullt av løk utenfor huset, jeg ser for meg at de ligger der under snøen og dirrer av lyst til å spire og gro og være vakre. I mellomtiden har jeg krukker innomhus.

perleblomst

påskeliljer

Åh…når disse springer ut skal de få sitt eget innlegg. Hvite blondete påskeliljer med litt oransje i.

Sykkelsmykke

Og mens man venter på at slaps og is skal smelte bort fra gatene kan man ha sykkelen sin rundt halsen i stedet. Dette er fra Accesorize og har bonussløyfe og perler i kjedet.

4 responses to “Håp om vår

  1. Oioi!! Elsker både skoene, blomstene og smykket!!! Gleder meg til tørr asfalt!!!😀

  2. sitrondrops

    Da er vi to, Siri:) *lengte*

  3. åååh, så søte sko!

  4. sitrondrops

    takk! Jeg elsker dem, men håper jeg får gått i dem snart da:p

Legg igjen en kommentar

