Hei glitterkjolen

Meg i glitterkjolen!

På lørdag var det 15 års-jubileum for Kvarteret. Å treffe igjen gamle venner fra en svunnen og fantastisk tid fortjener jo det noe av det vakreste man finner i skapet. Dette er meg i min nye Moods of Norway-kjole. Den er overlesset med glitter og går fra mørkeblå nederst og til lyseblått øverst. Den ble kjøpt på salg og oppfyller kunstløppikedrømmer og dagen etterpå våkner man i en beglitret verden. Glitter på lakenet, dynen, hele kroppen, veske, lommebok, kjæreste, og alle gulv<3

sko

Skoene er noen gamle skatter fra HM 2008.

13 responses to “Hei glitterkjolen

  1. Så utrolig fin du er!

  2. Syntes slikt vanligvis er teit! Men den der var skikkelig kul!😀

  3. sitrondrops

    Naw<3 Right back at ya!🙂

  4. sitrondrops

    hm, hva er det du vanligvis syns er teit ? Glitterkjoler? :p

  5. Så fin du er!

  6. Så nydelig kjole. Lurer på om jeg ikke har sett på den et par tusen ganger på Moods-butikken.. Fargene er annerledes i virkeligheten enn på bildet, sant? Digget håret ditt forresten😀

  7. sitrondrops

    Ja, den har vært i butikken en god stund….halv pris nå! Har også sett på den tusen ganger:)

    Den kommer i «isblå» og lilla. På bildet ser den jo fargeløs ut nesten, men jeg har altså den blå:)

  8. innmari innmari fin! og å, tulipanane! elskar dei.

    om eg kjem til bergen i våren hadde det vore fint med kaffe på dromedar og litt kjolesnakk, altså.

  9. Er dette hjemme hos dere, Marianne? Så utrolig fint!! Og du også da, selvfølgelig;)

  10. sitrondrops

    Åh, det hadde vært kjempekoselig Mariell! Håper du gir meg et hint når du kommer. Jeg kommer jo til oslo også innimellom, så litt kjolesnakk og kaffe får vi jo alltids til uansett!

  11. sitrondrops

    Ja Ingrid, dette er tredje etasjen i huset vårt!😀 Tusen takk!

  12. Du er så fin, Marianne! Du ser smashing ut om dagen, jeg er så imponert over at du klarer å stå på så hardt for å bli sunnere.🙂 Og superfin kjole, det passer så godt med den sveisen din til elegante kjoler.

  13. sitrondrops

    Takk skal du ha, søte deg:) Du sier så fine ting alltid<3

Legg igjen en kommentar

