Hello Kitty

IMG_1225

Jeg leste i en av mine favorittblogger  at Sandra hadde kjøpt seg nye høretelefoner med Hello Kitty på. Og så hadde det seg sånn at jeg lenge har lett etter et headset til meg selv, foreksempel til når jeg ser på Gossip Girl midt i stuen mens Walter leser eller jobber, eller når det er natt og jeg ikke får sove og sånn. Hjemmebruk, altså.

Så jeg hermet galant etter Sandra og bestilte et til meg selv på coloud. Og ikke var de dyre heller.

IMG_1227Så søte<3

(det satt litt langt inne å ikke kjøpe starwars-varianten, men.det.ble.de.søte.)

IMG_1224

4 responses to “Hello Kitty

  1. De var kjempe søte! Skulle hatt et par av de jeg også, for kjæresten min klager ofte over at jeg «bråker» når jeg ser på… hmm.. kjærringserier (hans ord) hehe.. Starwars hørtes jo faktisk tøft ut da!

  2. Kule!😀 Men jeg vil ha ett annet motiv en den overeksponerte katten😛

  3. sitrondrops

    Hehe, aversjoner mot populærkulturelle ikoner? Da tror jeg ikke du kan bestille noe fra den siden:p Jeg liker hello kitty i noen tilfeller, andre ganger blir det litt mye. Men disse hadde kult design, syns jeg:)

  4. sitrondrops

    Ja, de var tøffe de med star wars-motiver også. Mental battle of princess vs. geek ,hihi.

Legg igjen en kommentar

