Blomster

Jeg lovet dere å komme tilbake med bilder av  narsissene når de var sprunget ut. Og her er de, pluss noen til. Blonder og speilegg og kiling i magen er det første som slår meg når jeg studerer dem.

IMG_1166

Og slik ser de ut på avstand:

IMG_1183

Som dere kanskje legger merke til, er de i godt selskap med påskeliljer og tulipaner. Jeg har fylt opp kjøkkenet med blomster, desperat etter vårfølelse.

IMG_1169
minipåskeliljer

IMG_1170
tulipaner❤

IMG_1171

Jeg _elsker_ blå hortensia. De er så vakre og vintage og romantiske. Jeg tenker duskregn og Anne fra Bjørkely. Jeg tror kanskje jeg skal  la brudebuketten min være av blå hortensia. Så glade er jeg i dem<3

IMG_1173

IMG_1167

Jeg blir helt rørt av å studere blomster på nært hold i makroperspektiv. Tenk at naturen har laget sånn skjønnhet helt selv.

4 responses to “Blomster

  1. Syns de ser litt ut som krokanis jeg… sånn apropos det forrige innlegget ditt…

  2. Så fine de var! Blir glad bare av å se bildene.

  3. Så fine!😀

    Jeg tror jeg må shoppe stort av blomster når det tikker inn penge rpå kontoen! Jeg har en del, men de er bare grønne. Jeg trenger litt farger gitt!

    Savner våren ja! Osh!😛

  4. Vet du, når du sa det så kilte det i magen hos meg også. Jeg får alltid kiling i magen når jeg tenker på vår. Og nå er det sol ute også🙂

Legg igjen en kommentar

