fotobok 2009

Jeg har laget fotobok med sammendrag fra hele 2009! Nydelig å bla i, herlig å ha for ettertiden:) Det er jo ofte mange bilder som ikke er fine nok i seg selv til å bli printet ut og hengt opp, men som man liker godt lell. Da er det supert å samle i en fotobok!

Den ble egentlig på veldig veldig mange sider, men her er noen:

IMG_1174(førstesiden)

Jeg bestilte den forresten fra Fotoknudsen.no. De hadde halv pris på fotobøker i romjulen, så da slo jeg til. Men både flickr og iphoto har tjenester hvor man bare kan lage fotobøker direkte derfra, så slipper man å laste opp alle bildene man vil printe på nytt liksom.

IMG_1175Så velger man størrelse, font, tekst, rammer og bakgrunn akkurat som man vil.

IMG_1176

Jeg valgte å lage den kronologisk, men man kan jo sortere etter tema også. F.eks. fest og venner og mat og nye klær.

IMG_1181

Er vel ingen overraskelse at det er mange bilder av Ultra-Magnus i albumet<3

IMG_1180

Jeg valgte noe ala «klassisk tema» men det finnes egne design for bryllup, baby,reiser og så videre.

****

IMG_1182Helt til slutt et lite bonusbilde og et apropos:) Her er nemlig Ultra-Magnus som baby<3 Han har fått makrell i tomat for første gang.(håper det er greit at jeg lånte bildet, Katrine!)

Jeg fikk ham forresten av en bloggvenninne<3 Dramathea og jeg pleide nemlig å blogge på enjoydiary før, og ble kjent via den siden. Da jeg min forrige katt, elskede Daffodil, døde, hadde hun tilfeldigvis akkurat fått kattunger. Hun ga meg UM, noe jeg er henne evig takknemlig for<3

2 responses to “fotobok 2009

  1. Utrolig fint da!😀 Sånt vil jeg lage også! Men er det ikke dyrt?!😀

    Nydelig pus!😀

  2. sitrondrops

    I romjulen kostet en bok 150 kroner. Da var det med ca halvparten av sidene jeg lagde. Med dobbel mengde sider ble det 299 per bok. Da var det vel rundt 100 sider i boken, tenker jeg?
    Verdt det, etter min mening:)

Legg igjen en kommentar

