Fredag

Nadina

Denne helgen begynte hjemme hos moren til Nadina.  De andre spiste rare ting som jeg ikke liker. (men det gikk fint, for jeg hadde allerede magen full av gode ting fra før)

_MG_6347

_MG_6349

Siv og hummerkjøtt

Siv og Nadina laget hummersuppe. Jeg er ikke så glad i skalldyr. Synd, for det ser jo kjempedelikat og deilig ut.

siv,pølsen og henriks

_MG_6359

Suppefolket

Suppefolket

_MG_6369

gammelost!

Og til dessert…. gammalost!  blerk. De  spiste den med honning og smør og sa at det var deilig. Jeg vet nå ikke helt. Hummersuppe og gammalost?! Not my cup of tea.
_MG_6380
_MG_6391

_MG_6385

_MG_6396

Under kjøkkenet og resten av rommene ligger moren til Nadinas galleri. Henrik lekte kunstviter og poserte drevent foran bildene på vei ut.

_MG_6393

De siste timene kjente jeg bokstavelig talt hvordan forkjølelsen spredte seg i kroppen. Og så var det å ta farvel og vandre ut i snødekt natt.

Glittersneakers
Siv hadde glittersko.

3 responses to “Fredag

  1. Gammelost?
    Yuck!

    Har aldri smakt det da, så, ja.. men det lukter jo helt forferdelig. Trodde bare gamle folk spiser det… høhø…

    Ser ellers ut som en koselig kveld🙂

  2. sitrondrops

    Vel, nå er det jo mye god ost som lukter fælt,da:) Men jeg skal ærlig innrømme at det ikke så noe god ut. Tviler på at så mange fra vår generasjon spiser det, så den dør nok ut om ikke så altfor lenge:p

  3. Glittersko! Så nydelig!😀

Legg igjen en kommentar

