Hei mine kjære polkagriser

I dag er det lørdag. Jeg lå lenge og svevde inni min varme sky av en dyne og døste i den der midt-mellom-våken-og-sovende-tilstanden som er så innmari deilig.Hørte på lydene av Walter oppe på kjøkkenet. Og så plutselig kom både Ultra-Magnus og Walter opp i sengen og vi var uthvilt og harmonisk liten familie. Pus er innmari kosete for tiden, og det er så koselig. Myke poter og varme magekrøller.

Jeg har trent i halvannen time, laget indrefilet surret i spekeskinke, lakket tåneglene mine mørkegrønne, vasket klær og nå skal jeg straks på kino og se Den fantastiske herr Rev med Walter. Jeg drømmer om å meske meg med baconsnacks og champagnebrus til filmen. Jeg har hørt på Vampire Weekend og Lindström og snittet tulipaner.

Jeg har dessuten på meg ullundertøy og opplever en skummel tendens til å glemme ut kokende gryter. I dag har jeg svidd to toast, brent en kasserolle saus og en gryte poteter(!).  Jeg har også sett isdans og spist yoghurt.

Hvordan ser din lørdag ut?

Legg igjen en kommentar

