dagens funderinger.

I dag tenker jeg på:

1. At jeg elskerelskerelsker Fam Irvolls estetikk.


Men at det er dumt og kanskje litt hyklerisk av henne å bare lage klær i small og medium, hvor medium vil si 78 centimeter rundt brystet og  68 centimetre rundt livet. 68 cm i livet vil si 26/27 i vidde i jeans! Når ble det medium å ha waist 26  liksom?(eksempelet er hentet fra en genser i webshoppen hennes)

2. At jeg for første gang på ett år går inn i mitt fjerde døgn som nesesprayfri. Jeg har vært avhengig siden før jul 2008 og har pleid å ha en eller to nesesprayer i vesken, en i treningsbagen og en ved sengen.Og en i reserve. Håper jeg klarer å holde ut nå!

3. At jeg må booke popcornvogn fra kinoen til bryllupsfesten. Alle gode fester med respekt for seg selv bør ha popcorn, spør du meg. En sånn fin, gammeldags vogn fullastet med popcorn koster bare 400 kroner å leie(inkl popcorn), sier ryktene, i såfall er det ingenting å lure på! Har lyst på sukkerspinn også, men da må jeg ha en person som gidder å stå og lage i noen timer. Noen som melder seg frivillig?😀

4. At jeg ikke blir enig med meg selv om hvorvidt jeg skal ignorere småpøblene som driver med «ring på spring» (kjært barn har mange navn, hva kaller du det?) eller erklære krig og stå klar med vannballonger i vinduet over døren neste gang de kommer.

5. At jeg for første gang i livet opplever forelskelse og kjærlighet på en gang. Det er helt fantastisk og ganske magisk. De to søskenmodiene er jo egentlig både like og ulike i sin natur, men sammen blir de dynamitt. Jeg er nok verdens heldigste. Og snart gifter vi oss!

marianne og walter

3 responses to “dagens funderinger.

  1. Jeg syns så absolutt at du burde erklære krig😛
    Og heldige du som har det så fint med karen din, det høres dessuten ut som om dere kommer til å ha det artigste bryllupet noensinne, med popkornmaskin og greier!! Skulle gjerne vært der, hihi.🙂

  2. Fiiiiint innlegg🙂
    Ble glad langt inni hjertet av det selv om jeg egentlig var i dårlig humør.

    Så kult med popcornvogn, visste ikke at det gikk an å leie sånt.

  3. Gladkrig med vannballonger er gøy. (Er gladkrig et ord?) Men ikke sånn sur bitter mann som banker småunger-krig det er bare dumt. Men jeg vil ikke tenke på gammle bittre menn min kvote er full.

    Dere er veldig søte sammen. Det blir et bra bryllup, av alle de beste grunnene i verden. Kos deg med planleggingen.

Legg igjen en kommentar

